Fantastisk dag i Holbæk i dag! Vi havde hele 11 børnekæmpere med til kampstævne, og sikken en skøn dag det har været! Vi havde de sødeste, modigste, sejeste og mest fairplay kæmpere, sikken en oplevelse! Tak for en fed dag til alle seje børn og forældre🥷❤️🇩🇰

Så er det nu, alle kan være med 🥋😀

Lidt inspiration fra vores dygtige landsholds udøvere 🥋💪

Stemningsbilleder fra lørdagens klubmesterskab i teknik og kamp, tak til alle deltagere og familier 🇩🇰🥋❤️🖐

Fuld knald på denne morgen, forhindringsbane, godtepose, medalje og glade børn 🥋🇩🇰👍